2 Week Keto Results

Dieta ketonowa obecne schemat jedzenia dla osób, jakie potrzebują schudnąć, którego ważną treścią jest kosztowanie posiłków o małej zawartości węglowodanów. Swoją markę otrzymała od słowa “ketoza”, które nazywa stan przedstawiający się wzrostem ciał ketonowych. wówczas ich organizm poleca do zajęcia energii życiowej.

Od czego ruszyć?

Dokładny stosunek węglowodanów chce od celów oraz stopnia zdrowia. Początkowo dieta ketonowa zakładała ograniczenie węglowodanów do 20-30 g dziennie. W bieżącym wypadku tłuszcze w diecie powinny wynosić 70-80 %, oraz białka 15-20 %. Ale już stworzono bardziej ostrożne podejście, jest ono również dość twórcze i umożliwia łatwe przejście na dietę niskowęglowodanową.

Zasady diety ketonowej:

ograniczenie węglowodanów — nie daleko niż 30 g węglowodanów netto dziennie;

umiarkowane spożycie białek — 0,7-1,2 g na 1 kg masy ciała;

dostateczna ilość minerałów i witamin;

utrzymanie równowagi wodnej — 2-2, 5 l dziennie.

W zysku tego odżywiania inspiruje się ketoza-stan głodu węglowodanów komórek, i wtedy ciało zaczyna rozkładać olej w obiektu osiągnięcia energii, podczas jak występuje spora liczba ciał ketonowych.

Przez liczby 2-10 dni ketozie towarzyszy Keto-grypa — osoba uważa zawroty głowy, letarg. Co daleko, im bardzo węglowodanów jedzono przed dietą ketonową, tym mądrzejszy będzie opis kliniczny.

Objawy ketozy:

podnoszenie energii;

jasność myśli;

zmniejszenie smaku.

Są ponadto złe strony:

pragnienie w nocy;

nieświeży oddech-przeszkadza jedynie na startu;

trzeba badania poziomu sodu, potasu i magnezu w układzie, w niniejszym motywie należy stosować suplementy.

Powinieneś wcześniej przygotować własne ciało. Zacząwszy z miesiąca, musisz stopniowo zmniejszać ilość węglowodanów w diecie. Nie wolno ich całkiem anulować. Wówczas należy spędzić dzień postu, aby wyeliminować toksyny, toksyny a wyniki przemiany myśli z organizmu. Ostatniego dnia powinieneś pić dużo wody, zmniejszyć zawartość kalorii w żywności, ale zwiększyć wielokrotność jej spożycia do 5 razy.